علی کریمی ایذه و دروغ مانور

علی کریمی در یکی از جدیدترین استوری‌های خود با انتشار تصویری مدعی شده است که در شهر ایذه نیروهای مسلح با دوشکا مردم را به رگبار بسته‌اند و در ادامه گفته: مردم، بشینیم، قتل عام می‌شیم.

 

چند ثانیه سرچ در گوگل کافی است تا مشخص کند تصویر مورد ادعای او،‌ روز ۱۶ می ۲۰۲۲ یعنی ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۶ ماه پیش) از سوی صفحات یک گروه تروریستی و تجزیه‌طلب منتشر شده است.

 

اگر علی کریمی خودش در تصویری که به نام ایذه منتشر کرده از جمله هوای بارانی و معماری خانه‌ها دقت می‌کرد متوجه می‌شد که محل موردنظر مربوط به شهر ایذه نیست و احتمالا رزمایش نیروهای بسیج در یکی از شهرهای شمال یا شمال غرب کشور است.

 

او حتی می‌توانست از مردم ایذه سوال کند که آب و هوای دیروز و امروز شهرشان چگونه بوده است.

آن گروهک تروریست برخلاف علی کریمی، اگرچه اصل ویدئو را قلب کرد و دروغ گفت اما حداقل در بخشی از فیلم ادعا می‌کند که ویدئو مربوط به یکی از شهرهای شمال ایران است! 

 

جالب‌ترین و خنده‌دارترین بخش از استوری علی کریمی هم آنجاست که با فاصله حدود ۱۰ هزار کیلومتری از مردم ایران، تلاش می‌کند خود را کنار مردم جا می‌گوید: ما اگر بشینیم قتل عام می‌شیم. در حالی که اتفاقا او وقتی تصمیم گرفت فعالیت خود علیه نظام و مردم ایران را وارد فاز جدید کند، چاره را در این دید که از همه دور شود.

 

 

ارسال نظرات

;