احساس رضایت ساعی از تیم ملی

هادى ساعى از عملكرد تيم ملى تكواندو در مسابقات جهانى مكزيك ابراز رضايت کرد‌.

به گزارش پایگاه خبری شهیدنیوز، هادى ساعى از عملكرد تيم ملى تكواندو در مسابقات جهانى مكزيك ابراز رضايت مى كند؛ اين در حالى است كه در روزهاى اخير او و كادرفنى تيم ملى به خاطر كسب نتايج ضعيف و فقط سه مدال برنز و عنوان هجدهمى تيمى در مجموع مورد انتقاد قرار گرفتند. 

ساعى كه به خاطر اعتراض به قضاوت داوران با محروميت يك ساله از سوى فدراسيون جهانى مواجه شده، اشتباهات داورى را يكى از دلايل كسب اين نتايج مى داند.

 

رييس فدراسيون تكواندو درباره محروميت خود در گفتگو با ورزش سه گفت: داوران اشتباهات زيادى داشتند و خيلى از كشورها معترض بودند. روز سوم من ديگر از كوره در رفتم چون ورزشكار حريف ما زمين خورد و داور اخطار نداد. فدراسيون جهانى هم كه هر روز عذرخواهى مى كرد، براى پوشاندن اشتباهات خودش مرا محروم كرد.

 

ساعى در خصوص نتايج ورزشكاران ايرانى و انتقادهاى صورت گرفته، عنوان كرد: ما با يك تيم جوان به مسابقات رفتيم و حتى كشورهاى ديگر به خاطر عملكردى كه جوان هاى ما داشتند، به ما تبريك گفتند. اصلى‌ترين شانس مدال ما هم ميرهاشم حسينى بود كه با بدشانسى مواجه شد.

وى افزود: من از عملكرد تيم ملى به جز يكى، دو نفر راضى‌ام. از كادرفنى و بازيكنان هم حمايت مى كنم. اين تازه اول راه است و بايد ضعف هاى خود را بپوشانيم تا هر روز بهتر و بهتر شويم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

;