جوابیه ای پر از تناقض از برخی اهالی دانشگاه شاهد برای یک گمانه زنی

درپی درج خبر شهیدنیوز درباره گمانه زنی کاندیداتوری احتمالی ریاست دانشگاه شاهد، جمعی که خود را "جامعه شاهد و ایثارگر دانشگاه" می نامند اقدام به درج جوابیه ای در این زمینه کرده اند.

۱. در ابتدا شهیدنیوز متهم به درج خبر بدون تحقیق شده(که البته در متن آمده شنیده ها و این نوع اخبار نیاز به تحقیق ندارد)و خبر کاندیداتوری ریاست دانشگاه تکذیب شده است اما در ادامه اعلام‌حمایت خود از کاندیداتوری ایشان را درج کرده اند!

 

"با توجه به اعلام خبر بدون تحقیق شهید نیوز در خصوص کاندیداتوری احتمالی ازاده و جانباز سرافراز جناب آقای دکتر احمد چلداوی بعنوان نامزد احتمالی مجلس شورای اسلامی از منطقه دزفول و به لحاظ شرایط حساس کشور و نیاز ایران اسلامی به مدیریت توانمند و جهادی برای مقابله با چالش‌های پیش‌رو ضمن احترام به خبرگزاری شهید نیوز انتظار می‌رود در خصوص چنین اخباری حداقل صحت و سقم خبر را بررسی و سپس نسبت به درج خبر اقدام نماید چه بسا بیان برخی ظن و گمان گناه بشمار می‌رود 

جامعه شاهد و ایثارگر دانشگاه ضمن اعلام حمایت قاطع و صریح خود از این شخصیت علمی و فرهیخته و مخلص دانشگاهیی، اعلام میدارد که بعنوان نمایندگان شاهد و ایثارگر جامعه و اقشار مختلف دانشجویی و کارمندی و جمعی از اعضای هیات علمی شاهد و ایثارگر دانشگاه شاهد دکتر چلداوی را فردی ولایی، بسیجی و مدیری توانا و جهادی و با انگیزه و برنامه می‌دانیم، برای قرارگرفتن در راس مدیریت اجرایی دانشگاه وی را فردی اصلح دانسته و حمایت خویش را از نامبرده اعلام می‌داریم."

 

۲.در بخش بعدی این جوابیه ادعا شده که شهیدنیوز با منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران اداره می شود که لازم است صادر کنندگان این جوابیه منابع مالی مورد ادعا را مطرح و اسناد خود را در این زمینه ارائه نمایند چرا که شهیدنیوز رسانه ای مستقل است و از قضا حسن همجواریش با منابع ادعایی نیز در ماه های اخیر ازبین رفته و اکنون این ادعا کذب و مصداق تهمت است و اتفاقا گناه و ظلم آشکار است (نه مانند گمان ها فقط بعضی هاشان) و ربط آن به افترای "پیاده نظام استکبار" و تقدس زایی برای ریاست دانشگاه و شخص چلداوی مشخص نیست!

 

"انتظار جامعه شاهد و ایثارگر دانشگاه در این برهه حساس از خبرگزاری شهید نیوز این بود ‌‌و‌ خواهد بود که ضمن تزریق آرامش و امید به جامعه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرکت نماید نه اینکه با منابع مالی بنیاد شهید و ایثارگران با بیان حدس و گمان ذهن افراد برکنار شده از مسووولیت در راستای تخریب نخبگان جامعه شاهد و ایثارگر ، ترویج بی اعتمادی حرکت نماید و ناخواسته بعنوان پیاده نظام استکبار در جامعه گام بردارد."

 

۳. در بخش دیگری از این جوابیه ادعاشده که شهیدنیوز در روز آزادسازی خرمشهر می بایست به انعکاس رشادت ها می پرداخته که گفتنی است بخش اطلاع رسانی شهیدنیوز در فضای مجازی مربوط به اخبار روز بوده(به اقتضای فعالیت حرفه ای رسانه ای و از بدیهیات) و در قالب فضای مجازی کانال های متعدد پرمخاطبی نظیر "صبحانه ای با شهدا" به درج این رشادت ها بطور دائمی می پرداخته و در سایت خبری نیز به اقتضا بطور مداوم به این مهم پرداخته می شود. 

 

 "ای کاش بجای بیان چنین مباحث پوچ و بی ارزشی که صفحات کانال را پر و ذهن‌ مخاطب را تشویش مینماید در ایام آزادسازی خرمشهر عزیز از رشادت چنین مردان نیک و بزرگی در عرصه ۸ سال دفاع مقدس برای جوانان و‌نوجوانان ایران عزیز بنویسد"

 

۴. بخش بی ربط این جوابیه نیز مربوط به ادعایی کلان و عجیب درباره "رشد و توسعه مناطق محرم و کمتر برخوردار ایران عزیز"

با استفاده از "ظرفیت های علمی و فرهنگی دانشگاه شاهد بویژه عزیزان دلسوز جامعه شاهد بیش از بیش"

بوده است که خوب است لااقل درصورت وجود چنین موضوعی این مهم در پورتال دانشگاه اطلاع رسانی و نقش دانشگاه در محرومیت زدایی و رشد و توسعه مناطق ادعایی!!! مشخص و اسامی نخبگان این مورد اعلام شود!

 

از طرفی نیز مشخص شود اگر منظور از مناطق محروم سفر چلدوای به خوزستان است چرا از این استان که شائبه کاندیداتوری در آن وجود دارد؟  

روح الله

واقعا جای تاسف دارد برای دانشگاهی در این سطح... فقط به یک سوال پاسخ دهند؟ رییس دانشگاه به همراه تعدادی از مدیران دانشگاه به ادعای خودشان، به چه علت و با چه هزینه ایی به دزفول سفر کردتد؟ این صفر حداقل حداقل ۵۰میلیون ت از جیب همان جامعه کم برخوردار هزینه داشته.

ارسال شده در : 4 خرداد 1402 ساعت 19:12


احمدزاده

جالب است آقای عبدالهی که جیره خوار چلداوی است الان خودش را نماینده جامعه شاهد و ایثار گر دانشگاه خوانده؟؟؟ چقدر مضحک عبدالهی با رانت چلداوی هیات علمی شاهد شد معلوم و واضح است که از چلداوی حمایت خواهد کرد. بنده به عنوان یکی از ایثارگران دانشگاه شاهد اعلام مینماینم چنین عنوانی در دانشگاه)جامعه شاهد و ایثارگر دانشگاه( وجود ندارد و صریحا و با صدای بلند اعلام میکنم فرد احمد چلداوی بدترین مدیر تاریخ دانشگاه شاهد بوده و از هیچ گونه مقبولیتی در دانشگاه برخوردار نیست. بهتر است بگوییم ساویز همه کاره دانشگاه است، حالا ساویز کیست؟ بماند برای بعد

ارسال شده در : 4 خرداد 1402 ساعت 19:31


حسن

شهيد نيوز كاش يه جو حقانيت داشتين واحد تجاري كه بدون قرارداد نشته چند سال دليل اصلي اين خبر است حالا كه قرارداد مفت و مجاني كنار رفته شروع به تخريب ميكنيد ان هم به توصيه افراد خاص

ارسال شده در : 6 خرداد 1402 ساعت 10:12


رضا کریمی

واقعا خنده دار است از چیزی که واضح و روشن است آمدند و حمایت کردند؟؟؟ آقای برادر چلداوی برای جمع کردن رزومه امد شاهد والسلام هیچ عقبه ایی برای مدیریت ندارد توان و محبوبیت هم ندارد در بین اساتید و کارمندان شرم و حیا ام خوب است

ارسال شده در : 8 خرداد 1402 ساعت 22:40


فاطمه الزهرا

خواستم بپرسم این شانزده سالی کجا بودید که الان چنین هجمه ای به دانشگاه شاهد وارد میکنید، میخوایید چی رو تغییر بدید و هدفتون چیه! فکر میکنم مسیر حرکت دانشگاه ادامه شانزده سال پیشه و چیزی تغییر نکرده، مهم شخص نیست که به باد انتقاد گرفته بشه یا نشه!!!مهم رویکرده که شوربختانه همچنان همان بود و هست. میدونم این نظر رو تو سایت نمیذارید اما بدونید مردم خواب نیستند این شمایید که خودتونو زدید به خواب.

ارسال شده در : 15 خرداد 1402 ساعت 02:33


ارسال نظرات

;