شورش واگنرها قاضی زاده هاشمی را در بنیادشهید ماندگار کرد

علیرغم اعلام بازگشت جلالی سفیر ایران در روسیه جابجایی و انتصاب قریب الوقوع قاضی زاده هاشمی در این سمت، اتفاقات اخیر روسیه سفیر سابق را برای مدتی دوباره ماندگار کرد.

با شورش واگنرها در روسیه و ایحاد آشوب یک روزه در این کشور توسط این گروه شبه نظامی، فضای امنیتی حاکم بر این کشور از یک سو و ریسک اعزام سفیر جدید به آنجا از سوی مقامات ایران از سویی دیگر مانع از اعزام سفیر جدید ایران به روسیه می شود.

 

این مهم که مشخص نیست تا کی به طول بینجامد موجب تداوم حضور قاضی زاده در بنیاد شهید خواهد شد.

 

اگرچه اخبار موثق حاکی از تغییر ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران است اما مسلما تا عدم تعیین جایی مورد پسند قاضی زاده این مهم محقق نخواهد شد و شاید سفیر روسیه ابتدا به ساکن و قبل از شورش واگنرها برای جناب قاضی زاده چندان دندان گیر نبوده است وگرنه زودتر از اینها اتفاق می افتاد.

 

به نظر می رسد تبعات شورش واگنرها اگرچه به زیان روسیه است اما در جمع بندی کلی کاملا به نفع قاضی زاده هاشمی بوده و حواشی انتصاب مجدد وی را کمرنگ کرده است زیرا شرایط فعلی کشور روسیه یک فرد باتجربه و آگاه به ديپلماسي بین الملل خواهد داشت.

 

حال باید دید مقصد بعدی قاضی زاده هاشمی که این روزها جامعه ایثارگری دل خوشی از عملکرد ایشان ندارد به کدام سو و کدام جایگاه خواهد بود.

کامبیز

و به ضرر تحلیل گر کانال شهیدنیپز در مسایل بنیاد چون فرد مورد حمایت خود را که سودای ریاست بنیاد دارند به صندلی بنیاد دورتر میبیند از منافع خود بگویید

ارسال شده در : 8 تیر 1402 ساعت 11:29


امین

سوال از کامبیز: ۱- فرد مورد نظر شهید نیوز کیست؟ ۲- منافع شهید نیوز چیست؟ ۳- بودن قاضی‌زاده واجد چه منافعی برای شماست؟ ۴- در صورت رفتن ایشان از بنیاد، منافع شما نا چه حد ضربه خورده و ضرر می‌کنید؟ ۵- منافع شما در بنیاد واجد چه صفتی است: الف/= مادی ب/= معنوی ؟؟؟ لطفا" این پنج سوال را شفاف توضیح دهید تا مخاطبان محترم از هوش سرشار شما بهره کافی ببرند. منتظرم

ارسال شده در : 9 تیر 1402 ساعت 23:46


شهبندی

ایشان بدردبنیادنمیخورد آدم خوبی هست وقوانین را نمشناسد به صفر بدهکار است

ارسال شده در : 10 تیر 1402 ساعت 02:34


عبدالله صابر

قاضی زاده آدم خوبی هست ولی شاید مدیر خوبی برای بنیاد نباشد خانواده ایثارگران بطور عمومی از عملکرد ایشان ناراضی هستند.خصوصا برای وضع معیشت و حقوق هاو....

ارسال شده در : 10 تیر 1402 ساعت 09:22


حدید

هک سایت کار داخلی ها بوده؟

ارسال شده در : 4 مرداد 1402 ساعت 00:44


ارسال نظرات

;