دفتر دوم وصیت‌نامه شهدا گلستان و سه کتاب در حوزه ایثار و شهادت در مرحله چاپ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: دفتر دوم وصیت‌نامه شهدا گلستان و سه کتاب در حوزه ایثار و شهادت در مراحل انتهایی چاپ و انتشار قرار دارند.

به گزارش شهید نیوز به نقل از ایثار، محمدعلی طالع زاری گفت: مراحل مصاحبه، صحت‌سنجی و ویراستاری دفتر دوم وصیت‌نامه شهدا گلستان به اتمام رسیده است و در مرحله انتهایی تدوین قرار دارد.
وی افزود: کتاب‌های دلاور بی‌ترمز،  پیک‌نیک در اروند و 12 امدادگر 25 کربلا در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و به قلم دکتر مهرداد چشمه سهرابی، در مراحل پایانی چاپ و انتشار قرار دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت محور فعالیت‌های بنیاد است و انتقال این مفاهیم سترگ علی‌الخصوص میان نسل جوان نیاز امروز جامعه است.

رحیمه

با سلام و احترام. لطفا عبارت خبر خود را اصلاح بفرمایید. کسی که کتاب دلاور بی ترمز و خط شکن بنزینی و امدادگران را تألیف نمودند، خانم رحیمه جمال هستند نه دکتر مهرداد چشمه سهرابی. جسارتا ، یا ندانسته این کارو انجام می‌دهید یا به قصد کم لطفی در حق نویسنده اثر. در هر صورت باید متاسف شد و بنده بسیار متاسفم برای اینگونه بازنشر اخبارتان.

ارسال شده در : 22 اردیبهشت 1403 ساعت 01:49


ارسال نظرات

;