اعتراض خانواده شهید حدادیان به از سرگیری فعالیت دراویش

از قاتلان شهید حدادیان چه خبر؟

در پی خبر بازگشایی خانقاه مرکزی فرقه دراویش گنابادیه واقع در خیابان بهشت تهران، پدر و مادر شهیدمحمدحسین‌حدادیان با ابراز ناراحتی به این تصمیم نسنجیده مسئولین ذی‌ربط، با در دست داشتن عکس شهدای فتنه‌ی گلستان هفتم، که در بهمن‌ماه سال ۹۶ توسط دراویش فتنه‌گر به شهادت رسیده‌ بودند، اعتراض خود را علام نمودند.

 شهید محمد حسین حدادیان در سحرگاه سی‌ام بهمن‌ماه سال ۹۶ در خیابان گلستان هفتم تهران به دست دراویش قداره کِش به طرز فجیعی به شهادت رسید، اما تاکنون نه تنها قاتلان این شهید عزیز شناسایی نشده‌ اند، بلکه در مسیر پرونده قضایی وی نیز کوتاهی‌های آشکاری صورت گرفته است!

، حوادث و آشوب‌های سال 1396 در خیابان پاسداران شهر تهران به شهادت تعدادی از عوامل نیروی انتظامی و نیرو‌های داوطلب بسیجی منجر شد.

 

با وجود آن که نیروی انتظامی و دستگاه قضا اعلام کرده بودند بنایی بر برخورد با دراویش گنابادی ندارند و بنا بر حل مسالمت آمیز موضوعات بود، دراویش گنابادی در سی‌ام بهمن سال گذشته با عوامل نیروی انتظامی درگیر شده و تعدادی از آن‌ها را به شهادت رسانده و عده‌ای دیگر را نیز مجروح کردند.

 

شهید محمدحسین حدادیان یکی از شهدایی است که به گفته پدرش به عنوان یک فرد بسیجی به صورت داوطلبانه وارد میدان مبارزه با آشوبگران خیابان گلستان هفتم در محله پاسداران شد. این شهید والامقام متولد بیست و چهارم دی ماه سال ۱۳۷۴ بود و به عنوان دانشجو در رشته علوم سیاسی مشغول به تحصیل بود.

 

آشوبگران ابتدا با اتوبوس ماموران و نیرو‌های بسیجی را زیر گرفتند و سپس با تهیه بمب‌های آتش زای دستی و یک دستگاه پراید به ماموران حمله ور شدند. در این جنایت متاسفانه ۳ مامور ناجا و ۲ بسیجی به شهادت رسیدند.

 

پدر شهید محسین حدادیان درباره فرزندش می‌گوید: در آن شب حادثه ما در مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) حضور داشتیم که متوجه شدیم این آشوب‌ها آغاز شده است. محمد حسین با شنیدین این موضوع به صورت داوطلبانه برای مقابله با اشرار رفت. من نیز همراه او تا ساعت ۳ بامداد در محل این حادثه حضور داشتیم.

 

وی در تشریح شهادت فرزندش اینگونه می‌گوید: در همان لحظات بامداد، محمدحسین در ابتدا با اسلحه شکاری مجروح شد و سپس توسط یک اتومبیل سمند زیر گرفته شد. این خودرو دو بار از روی پسرم رد شد و او را به شهادت رساند و خوشحالیم که پسرم در شب شهادت حضرت زهرا (س) به شهادت رسید.

 

یکی از کسانی که در آشوب‌های خیابان پاسداران با میله و چوب به سر شهید حدادیان زده و در جلسه اول دادگاه اعتراف هم کرده بود، در جلسه بعد انکار کرده است.

در این رابطه تنها یک درویش به چوبه دار آویخته شد و هرگز مشخص نشد فردی که با تفنگ ساچمه ای به شهید شلیک کرده چه کسی بوده است.

لیلا

#مرگ_بر_ضد_ولایت_فقیه #مرگ_بر_منافق #مرگ_بر_اسرائیل لعنت بر قاتلان شهید مظلوم حدادیان لعنت خدا بر حامیان قاتلان شهید حدادیان لعنت خدا بر کسانی که از قاتلان و وحشی‌ها شیطان صفت منافق طرفداری میکنن

ارسال شده در : 15 فروردین 1403 ساعت 14:55


لیلا

باعرض سلام و ادب خدمت خانواده محترم شهید حدادیان و شهدای مظلوم اغتشاشات و شهدای مظلومی که جانشان برای آرامش و آسایش ما دادن ما تا آخرین نفس با ولایت هستیم و دشمنان که درون نظام رخنه کردن و منافقان کور دل شیطان صفت باید بدانند که به هیچ وجه نمی‌توانند به اهدافشان برسند هر یک شهید از ما بگیرند ۱۰۰۰ جوان دیگر راهشان را ادامه می دهند به حول و قوه الهی الهم عجل لولیک الفرج يا صاحب الزمان عج مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر منافق و خائن مرگ بر اسرائیل

ارسال شده در : 15 فروردین 1403 ساعت 15:01


ارسال نظرات

;