اخاذی از خانواده شهدا با بهانه های عجیب/لزوم هوشیاری نهادهای امنیتی

فرد مذکور که بارها به اقدام علیه امنیت ملی دست زده که نسبت به این موضوع تذکرات لازم داده شده، به بهانه های متععد از جمله غرامت خواهی از خانواده شهدا اخاذی می کند.

پس از تنبیه موشکی رژیم کودک کش صهیونیستی انتظار می رود که این رژیم از ظرفیت های مختلف داخلی خود برای ضربه زدن به کشور استفاده کند که یکی از این موارد، اقدامات افراد وابسته به سرویس های اطلاعاتی بیگانه است.

 این افراد جامعه ایثارگری را هدف قرار می دهند تا به ظن خود با تحریک احساسات و عواطف ایشان، این قشر را در برابر نظام قرار دهند.

 فردی که خود را دبیر کمپین پیگیری غرامت جنگی ایثارگران کشور می نامد و  پیش از این علیه او در شهیدنیوز اخباری درباره فعالیت های مسئله دار او که مستقیما امنیت ملی کشور را تهدید می کند منتشر گردیده؛ اخیرا اقدام به دریافت پول از جامعه ایثارگری به بهانه های واهی می کند. 

این فرد _که سابقه او برای جامعه دغدغه مند ایثارگری و خانواده های معزز شهدا کاملا روشن است_ بدون هیچ سمت و مسئولیتی در این حوزه، به بهانه طرح شکایت نزد دادگاه لاهه برای دریافت غرامت از کشور عراق، اقدام به جمع آوری پول کرده است. 

این در حالی است که طرح شکایت در دادگاه لاهه که به دعاوی بین المللی رسیدگی می کند صرفا از طریق دولت ها میسر است و افراد مختلف، چنانچه خواهان رسیدگی به موضوعی هستند باید به دولت های خود مراجعه نمایند و طرح چنین ادعایی از سوی فرد مذکور، بهانه ای برای اخاذی است نه دریافت غرامت.

 "رضا شرفخانی" که در سالیان اخیر نامش به بهانه دریافت غرامت از کشور عراق برای هشت سال دفاع مقدس بر سر زبان ها افتاده است، در ظاهر دلسوز خانواده شهداست و فعالیت هایش رنگ و بوی احقاق حقوق جامعه ایثارگری کشور را دارد اما درواقع، فعالیت های او کاملا همسو با دشمنان نظام است.

 بارها نشانه ها و مستندات متعددی را در این زمینه منتشر کرده ایم که به روشنی آشکار کننده خط فکری و انگیزه های درونی این فرد است.

 

  

 دور از انتظار نیست که این فرد و همکاران او با وجوهی که از جامعه ایثارگری دریافت کرده اند از کشور متواری شوند.

 هدف پشت پرده این اشخاص تقابل جامعه ایثارگری با نظام است و بس.

موضوعی که بسیار حائز اهمیت بوده و انتظار می رود دستگاه های امنیتی به آن ورود جدی نمایند؛ اخذ اطلاعات کامل جامعه ایثارگری از سوی فرد مذکور است. 

این فرد اطلاعات کاملی از جمله اطلاعات شناسنامه ای، شماره تماس، آدرس، وضعیت ایثارگری و سایر موارد را دارد که یک بانک اطلاعاتی کامل و قابل استفاده برای اقدامات احتمالی بعدی وی است. 

تهییج جامعه ایثارگری و فراخوان های اعتراضی و تجمعاتی (که سابقه این فرد نشان می دهد او این اقدامات را خواهد کرد) می تواند به یک مشکل امنیتی بزرگ در کشور تبدیل شود. 

در این زمینه اگرچه از جامعه ایثارگری انتظار می رود با هوشیاری کامل از نیات شوم و پنهانی افرادی مانند رضا شرفخانی مطلع بوده و نگذارند انگیزه های پاک و مقدس آنان بازیچه این افراد وابسته و مسئله دارد قرار گیرد،اما از دستگاه های اطلاعاتی و نظارتی نیز انتظار می رود تا با اقدام به موقع، مانع از بروز مشکلات امنیتی شده و در حفظ آرامش جامعه دغدغه مند ایثارگری بکوشند.

ارسال نظرات

;