اعتراضات علیه بانک دی شدت گرفت

حاج قاسم به داد بانک دی برسد!

در برخی بنرها تظلم خواهی فرزندان شهدا با نام بردن از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز دیده می شود.


درپی اتفاقات اخیر در بانک دی و اعتراضات متعدد از اواخر سال گذشته تاکنون، صبح امروز برخی از معترضین با تجمع در مقابل بانک مرکزی خواستار استیفای حقوق احتمالی خود شدند. 
تنش و درگیری در مجمع عمومی بانک دی در پی تداوم شرایط بحرانی در بورس و جابجایی ارزش سهام کل در ایران درحالی در اواخر سال گذشته به وقوع پیوست که حواشی آن همچنان ادامه داشته و سهامداران مدعی زیانده بودن و غیر قابل توجیه بودن این اتلاف سرمایه هستند.
در این تجمع که با حضور جمعی از سهامداران و فرزندان شهدا برگزار شد، معترضین با در دست داشتن بنرهای اعتراضی مدعی تضییع حقوق خود و ایثارگران بعنوان سهامداران اصلی بانک دی شده و ادعا کردند که بانک مرکزی باعث اتلاف بودجه و سرمایه های ایثارگران در بانک دی شده است.


در برخی بنرها تظلم خواهی فرزندان شهدا با نام بردن از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز دیده می شود.

یلدا

حدود ۲۵ درصد از سهام بانک دی متعلق به فرزندان شهداست و بنیاد شهید خود را متولی آنان می‌داند و می‌گوید از فرزندان شهدا وکالت دارم که هیئت مدیره بانک دی را تشکیل دهم. ما فرزندان شهدا هم به این کار اعتراض داریم و می‌گوییم این‌طور نیست و ما بالغ شده‌ایم و می‌توانیم تکلیف کار را مشخص و هیئت مدیره را انتخاب کنیم. ما به حضور بنیاد شهید در این قضیه معترضیم و می‌خواهیم خودمان کار را دست بگیریم، اما آن‌ها می‌گویند که حتما ما باید برای‌تان تصمیم بگیریم.

ارسال شده در : 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:38


ارسال نظرات

;