دانشگاه شاهد دستاویز آقای ساویز!

از زمان ریاست چلدوای بر دانشگاه شاهد به عنوان نمود عینی علم گرایی مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکنون، این دانشگاه دستخوش اتفاقات داخلی و تصمیمات عجیبی بوده که ریشه در رهاشدگی دانشگاه و اتخاذ برخی تصمیمات از ناحیه یک مشاور به جای ریاست دانشگاه دارد.

این مهم موجب بروز حواشی متعدد، گلایه های مداوم و درنتیجه انحراف دانشگاه از رسالت اصلی خود یعنی علم و دانش و توسعه آن شده است.

امری مهم که می طلبد قاضی زاده که همواره تاکید بر اقدامات علمی و دانشگاهی دارد با ورود به آن نسبت به پیگیری و رفع مشکلات به وجود آمده اقدام کند.  

با وجود تازه وارد بودن و انتقادات بسیار به مدیریت احمد چلداوی رییس دانشگاه، وی از همان ابتدای شروع فعالیتش در دانشگاه اقدام به انتصاب شبهه دار یک فرد غیر دانشگاهی با نام "سید احمد ساویز" به عنوان مشاور ارشد رییس دانشگاه شاهد کرد.

بنابر شنیده ها آقای ساویز تحصیل دانشگاهی رشته روانشناسی در کشور آلمان را برای خدمت  به کشورمان رها کرده و هنوز وقت ادامه تحصیل و اخذ مدرک دکتری و یا معادل سازی خود را پیدا نکرده است.

انتصاب این تحصیل کرده مشروطی  فرنگ، واکنش ها و موضع گیری های شدیدی را از طرف اساتید و کارمندان دانشگاه در پی داشت.

 سید احمد ساویز از یاران غار احمد چلداوی و دوست دیرینه وی است که در زمان ریاست دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت نیز، چلداوی از ساویز بعنوان مشاور در دانشکده استفاده میکرده و نتایج و تبعات حضور  وی در آن زمان در سطح مدیریت دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت  نیز باید بررسی شود.

اگر چلداوی سودای کسب کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ناحیه انتخابیه دزفول را داشته باشد قطعاً  وقتی برای وی در اداره دانشگاه باقی نخواهد ماند و بنابراین تمام امورات داخلی دانشگاه اعم از عزل و نصب مدیران، تصمیمات بالادستی و در یک کلام، ریاست مجموعه عریض و طویل و مهم دانشگاه شاهد دستاویز دستان سید احمد ساویز خواهد بود. 

سوال جامعه دانشگاهی از رییس بنیاد شهید این است که آیا اساتید فرهیخته و کارکنان محجوب دانشگاه شاهدکه رئیس بنیاد نایب رئیس و رئیس جمهور رئیس هئیت امنای دانشگاه شاهد هست، تا این حد درمانده و ناتوان شده اند که افرادی از خارج دانشگاه با آن سوابق مدیریتی، بدون مدرک دکتری با پست مشاور ارشد در راس مجموعه قرار گرفته و هر تصمیمی دلشان بخواهد بگیرند؟!

میثم

واقعا مطلب بجا و درستی بود درد اهالی دانشگاه شاهد را بسیار خلاصه و کامل مطرح کردید. البته که مشکل و داستان بسیار فراتر از این هاست. مدیریت چلداوی بسیار تاسف بار است ایشان نیستند کلا

ارسال شده در : 7 خرداد 1402 ساعت 12:06


احمدزاده

ای کاش آقای قاضی زاده هرچه زودتر خطر را احساس کند خطر انهلال دانشگاه شاهد خیلی زودتر از آن که فکرش را بکند رخ خواهد داد با این وضعیت کنونی اش. از اهالی علم طلب کمک میکنیم حیف است دانشگاهی در این جایگاه اینگونه در منجلاب ......و عدم مدیریت غرق شود حیف از دانشجویان معصومش حیف از خون شهدایی که ثمره اش شد این 😓

ارسال شده در : 7 خرداد 1402 ساعت 17:03


کاملا علمی و مستند تحلیل شده. ایشان دانشگاه شاهد را ارثیه پدری خود می‌داند

کاملا درست است

ارسال شده در : 7 خرداد 1402 ساعت 20:08


یکتا

علاوه بر همه این تفاسیر از دماغ فیل افتاده اند گویا به استاد و کارمند وقت نمیده برن دفترش. بابا شما مهمان دانشگاهی دو سه روز هم بیشتر نیستی، خودتم میدونی پس احترام نگه دار آقای قاضی زاده این بود تکریم خانواده شهدا؟ این چه وضعی است؟ دانشجو با چشم گریان پشت در چلداوی مانده ایشان اذن ورود نداد شما چه کاره ای که دختر معصوم ما چشمش خیس باشد و تو داخل اتاق در حال استراحت؟ کو عدل علی ع وا مصیبتا باید سر داد

ارسال شده در : 8 خرداد 1402 ساعت 10:54


کارمند

شهید نیوز شما صدای ما باش ما میترسیم چیزی بگیم در داخل دانشگاه این قوم غریبه خیلی بی رحم هستند بغضمان را میخوریم، نمیتوانیم نقدی کنیم چون اصلا فرصت و مجال نقد و مصاحبه با ایشان و رییس دانشگاه وجود ندارد. رییس جمهور اینقدر که این ها امنیتی هستند نیست. خصلت بچه های جبهه کجا و خوی کاخ نشینی اینان کجا. شنیده ام ساویز بیشتر به امورات کارخانه خود میرسد از اموال بیت المال؟؟؟؟ بگذارید دهانمان بسته باشد

ارسال شده در : 8 خرداد 1402 ساعت 11:07


ر.محمدی

جداشدن خانواده شهدا از دانشگاه شاهد نتیجه اش همین شد

ارسال شده در : 9 خرداد 1402 ساعت 21:27


احمدزاده

بزرگترین خیانت را در طول عمر دانشگاه شاهد، احمد چلداوی در حق دانشجوها و جامعه بنیاد شهید، روا داشت

ارسال شده در : 27 خرداد 1402 ساعت 15:50


ارسال نظرات

;