تذکر نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

فعالیت های اقتصادی شفاف و روشن باشد/ لطمه وارده به سهام بانک دی بررسی شود

تمامی فعالیت های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت های زیرمجموعه های آن در بانک دی، شرکت شاهد و سازمان اقتصادی کوثر باید شفاف و روشن باشد و دلیل افت سهام و لطمه وارده به مجموعه دی بررسی شود.

حجت الاسلام شکری در گفتگو با خبرنگار شهید نیوز/شهیدخبر با بیان اینکه باید به نیازها و مطالبات خانواده های شهدا توجه جدی شود اظهار داشت: سهام بانک دی و شرکت شاهد متعلق به خانواده های شهداست و نباید اجازه داد از این موضوع برای کسب منافع شخصی استفاده شود. 

 

وی افزود: درباره غوغای خبری که چند روز گذشته که باعث شد سهام بانک دی لطمه ببیند، توصیه ها و تذکرات لازم داده شده است که مدیران ارشد بنیاد قول مساعدت داده و ابراز داشتند که خود نیز درحال بررسی هستند.  

 

 

شکری با تاکید بر عدم بهره مندی از ترک تشریفات اداری در مناسبات مالی زیرمجموعه های بنیاد گفت: تمامی فعالیت های اقتصادی بنیاد و زیرمجموعه های آن باید شفاف و روشن باشد و از ترک تشریفات اداری استفاده نشده و همه چیز از طریق روزنامه های کثیر الانتشار و قیمت کارشناسی و توجه به بازار روز انجام شود و چنانچه قرار باشد با ترک تشریفات اموری انجام‌شود، تبعات آن را نمی توان جبران کرد.

 

وی با اشاره به فرصت طلبی دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: مدیران ارشد نهادهایی مانند بنیاد شهید (ازجمله خودم)، باید هوشیار بوده و تمام هوش و حواس خود را بکار گیرند تا بهانه ای به دست دشمن ندهند. اظهار نظرهای غیرکارشناسی و عدم پاسخگویی مناسب، برای جامعه ایثارگری ابهام برانگیز است و رفع آن هزینه زاست.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با بیان اینکه دارایی ها و سرمایه های بنیاد شهید در حقیقت متعلق به خانواده های شهداست و باید از آن ها حراست و حفاظت شود تصریح کرد: امروز که فروش و واگذاری برخی از شرکت های اقتصادی بنیادشهید مطرح شده ، باید این مهم با اطلاع خانواده های شهدا و ایثارگران به صورت کاملا آشکار و شفاف و از طریق مبادی رسمی و قانونی انجام شده و اسامی خریداران نیز بیان شود.

حجت الاسلام شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تمامی فعالیت های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت های زیرمجموعه های آن در بانک دی، شرکت شاهد و سازمان اقتصادی کوثر باید شفاف و روشن باشد و دلیل افت سهام و لطمه وارده به مجموعه دی بررسی شود.

وی با بیان اینکه در بهره گیری از نفرات و کارشناسان در رده های مختلف بنیاد باید دقت و حساسیت وجود داشته باشد اظهار داشت: جلوگیری از نفوذ مشاوران و افرادی که پرونده فساد مالی دارند در حوزه های اقتصادی باید مورد توجه باشد و این موضوع همانطور که اشاره کردم هوشیاری مدیران را می طلبد.

جانباز

با سلام چندین سال ایثارگران هم دارن داد می زنند حاج آقا شکری ما چندین نوبت ما آمدیم درد مان بگیم در بنیاد و برنامه بودجه و مجلس شما که نماینده رهبری هستید که ما جانمان فدای رهبری و آرمان های انقلاب و کشورم باشد یک لحظه نیامدید بگید شما زن و مرد تو خیابان شب سرما دو روز نشستیم همه آمدن بایر بنیادیها و حضرت عالی حال افتادی بیاد شرکت های و بانک دی شفا ف بگویم قوانین بنیاد بسیار مشکل دارد این درصد بالا و زیر ۲۵درصد بزرگترین مشکل است چند حقوقی داریم و از بنیاد هم حقوق می‌گیرند جانباز گرامی با درصد زیر ۲۵درصد ۲/۵حالا۳/۵شده دنبال چی میگردید آقای قاضی زاده راست میگن اول مشکلات معیشتی کل جانبازان برسی و درست کنند به پیر به پیغمبر فشار اقتصادی اکثر جانبازان و خانواده بزرگوار ایثارگران از اهداف پدران و برادران خود دور کرده کارمند بنیاد۱۲میلیون میگیرد جانباز ۳/۵اخه تا کی باید بمانیم حرف های سالی یک بار شما را گوش بدهیم و با انشاالله درست میشود شما و مدیران و نمایندگان باشیم ولی نعمت شما در کل کشور خانواده شهدا ایثارگران و شخص جانبازان است پس بیاید با این گوهر های ناب و فدای ایران اسلام درست برخورد کنید

ارسال شده در : 8 تیر 1401 ساعت 17:19


آرش

باید چنین شود!!! باید چنان شود!!! نباید چنین شود!!! نباید چنان شود!!! اصلا" از سخنان شکری چیزی عایدمان نشد بغیر از ادبیاتی که در رئیس‌جمهور فعلی هم به وفور یافت!!! بله، استفاده از کلمه [باید]. مومن پاشو برو انجام بده، قانون تدوین کن، پای کار باش، با باید و نباید و دستور که کسی تره هم خرد نمی‌کنه. اوغور بخیر حاجی، اینورکم‌الله!!! تمامی مسئولیت مطالب مبتلا و ایجاد شده در بنیاد بالاخص در مدیریت دولت جدید توسط ریاست محترم بنیاد و تیمش، بعهده شکری است. تو نماینده ولی‌فقیهی، مبصر که نیستی هی باید و نباید می‌کنی. گوش متخلف را بگیر و پرتش کن از بنیاد به بیرون. ماحصل نوشتار من آنکه: تا مسئولیت‌پذیری را یاد نگیریم، هیچ چیز تغییر نمی‌کند و درست نیست. در ادبیات قرآنی و احادیث منور اسلامی هم، آنجا که مسلمانان شکستی را تجربه می‌کردند، وجود نبی مکرم اسلام (ص)، از زیر بار مسئولیت فرار نمی‌کرد و خودش هم مانند آحاد مسلمانان مسئولیت‌پذیر بود. آقای قاضی‌زاده‌هاشمی و حجه‌الاسلام آقای شکری، مسئولیت اعمالتان را بپذیرید سپس اعمال مدیریت کنید البته مدیریتی از باب بایدها و نبایدها ، چون مدیریتی علمی بلد نیستید. بزرگواران، مدیریت علم است، باید دود چراغ خورد و یاد گرفت. هیچ‌کس مدیر مادرزادی تا بحال نبوده. کمی مطالعه به جائی بر نمی‌خورد. آنکس که نداند و نداند که نداند / در جهل مرکب ابدالدهر بماند عزت‌عالی مستدام حاجی

ارسال شده در : 8 تیر 1401 ساعت 18:34


سلام شهلا بیژنی ازیاسوج

بنیادشهیددرحق ماظلم کرده یک فرزندپسرداشتم که مهندس شرکت گازبودبعلت نداشتن دارو پدرش که جانبازبودپسرم راکشت وهرچه شکایت کردم کسی جوابم رانداد

ارسال شده در : 8 تیر 1401 ساعت 19:17


سرور

برنامه عملکردی بانک دی در چند ماه اخیر ، نشان از همتی بزرگ برای تغییر وضعیت بانک و بهبود شرایط آن در مسیری روشن ، قانونمند و شفاف است.

ارسال شده در : 9 تیر 1401 ساعت 14:58


ارسال نظرات

;